ای جانم دلم کباب شدم منم دیروزیکی ازناخونای دخترم روگرفتم کمی زخم شدازدیشب عذاب وجدان گرفته بودم من روغن زردگاوی زدم ساری یاغ خیلی فرق کرد
بمیرم آخی آخی این اتفاقا واسه بیشتر مادرا پیش اومده عزیزم
پماد زخم بزن یه چسبی بزن
هرموقعه خواستی ناخون بگیری اول ناخون گیر بزار زیر ناخون بچه یکم برو به سمت جلو دیدی جای گیر نمیکنه جای ناخون گیر درسته شروع کن به گرفتن
والا من سوهان برقی دارم ولی چون اطراف ناخون دخترمو پوست پوست میکنه استفاده نمیکنم
ویتامین آد چشمی
بمیرم آخی آخی این اتفاقا واسه بیشتر مادرا پیش اومده عزیزم
پماد زخم بزن یه چسبی بزن
هرموقعه خواستی ناخون بگیری اول ناخون گیر بزار زیر ناخون بچه یکم برو به سمت جلو دیدی جای گیر نمیکنه جای ناخون گیر درسته شروع کن به گرفتن
والا من سوهان برقی دارم ولی چون اطراف ناخون دخترمو پوست پوست میکنه استفاده نمیکنم
وای توروخدا برو سوهان برقی بخر بچه گناه داره قیمتی ام نداره من خریده بودم ۵۰۰تومن
چسب زخم میتونم بزنم
ای وای دلم کباب شد واسش 😭
چرا سوهان برقی نمیگیرین خیلی راحته این بلاها هم سر بچه نمیاد
وای خدااای من چرا اخه ببرش یجا شستشو بدن دقت کنید توناخون گرفتن خواهش میکنم
سوهان برقی براش بگیری دیگه این مشکلی نداری
چرا اینجوری شده؟؟؟؟
وای ناخن کلا دراومده؟ چراا
نمیبری بیمارستان کودک؟ خون زیادی رفته ها
آد بزن نزار خونش بره
خیلی حالم بده گریه. میکنم نگا چقد خون رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.