کدبانو ها نهار چی گذاشتین؟




شیر پوشک

۱۱ پاسخ

مرغ.

شام هر چی درست کنم برای ناهار میزارم،باید فکر شام باشم حالا

زوده که
احتمالا هیچی چون هیچی نداریم تو خونه

حالم بده میخام پریود شم ، هیچی ...

قیمه

من استراحتم دوماهه چیزی نپختم😂 جدای از اون چیزیم نمیخورم ک بالا میارم 🚬

قرمه سبزی کاش میتونستم از خونه بزنم بیرون بوی غذا که گوشت قرمز توشه حالمو دگرگون میکنه😩

دیشب حالم خیلیی بد بود دخترم سالاد الویه درست کرد شام دیشبی مونده🥲😂

ماکارانی میخوام بپزم

آش لوبیا 😁😁😁

هیچی هنوز چی بذارم نمیدونممم

سوال های مرتبط

مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان مهرشاد 🥹🫀 مامان مهرشاد 🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد