۸ پاسخ

تو سن بچه های شما بودن آره زیاد گاز میگرفتن، بعد کم کم از سرشون افتاد

آره یکیش خیلی زور میگه به اون یکی اذیتش می‌کنه 🤭پشت یه قل همیشه کبوده 🥺از بس گاز میگیره
ولی بازی هم میکنن با هم

برا من گاز میگیرن قشنگ پوست رو کنده میشه موهای هم همچین میکشن ک اون یکی رو زمین کشیده میشه دیگه رفتم موهاشونو زدم کچل شدن حالا دستشون ب مو نمیرسه گوشای هم همچین میگیرن میکشن قشنگ تو گوش جفتشون پر از خون خشک شده است .یعنی خروس جنگی ها اینطوری باهم نمیجنگن ک اینا میجنگن بعد این وسط شوهر نادونمم میاد میزنشون ک ساکت بشن بدتر جیغ و گریه .اصلا بساطی دارم

یکیش اره خیلیییی گاز میگیره حتی خود منو😆

مال من پسر و دختر هستن همش نگران رابطشون هستم

😂ای خدا اینارو ارث باباشون درست تقسیم نشده اینجوری میکنن
هردوروبغل بگیر ببوس همیشه براشون تکرارکن شماخواهرین همودوست داشته باشین ایناکوچیکن تاب این درک برسن باهم دوست باشن طول می‌کشه فقط سعی کن جداازهم بدی بازی کنن وتنهاشونم نذار

خدا رو شکر گاز نمیگیرن ول دعوا خیلی میکنن همو میزنند😑

واینکه راهی دارین کاری کنم از سرشون بیوفته گناه دارن واقعا از حال میرن همو که گاز میگیرن

سوال های مرتبط