۴ پاسخ

05بهتره بنظرم

واسه کلاس اولی مداد معمولی بگیر بهتره چون فشار میدن زو به زود نوکش میشکنه

۰۷ بخرم یا ۰۵ چرا

بنظر. من ۰۷چون مغزش پهن اره دیرتر می‌شکنه
ولی باز با ۰۵خوش خط تر میشه نوشت

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی