همه چیز بر فنا رفت حالا خودشون رو پیروز هم میدونن
منک باور نمیکنم این یه فریب هست
دشمن دشمنه هیچ کاریشم نمیشه کرد
هیچی نگم بهتره الان بازمیریزن سرآدم جرمون میدن
هیچی بابا رفت چند روز دیگ قویتر برگردع اون مگ ایرانو ول میکنه
حداقلش ابن شد که دفعه دیگ میفهمه ایران هم میتونخ بزنه
دفاع از کشور یک کار مقدسه
جنگ هم جنگه دیگ حلوا ک خیرات نمیکنن❤️
هیچی دیگه. اگه تموم شده باشه میشه مث عراق. دیگه تور زیارتی میذارن برن کشور دوست و همسایه آمریکا سفر زیارتی به کاخ سفید و دیدن مکان های دیدنی و جذاب واشنگتن و شیکاگو🤣 🤣
منم توشوکم حس خوبی ندارم اصلا🥲🫠
نقطه سر خط
فقط میخواست ی سریا از بین ببرن ک بردن
از اول هم نقششون همین بود
😞 😞 😞 😞
دقیقا منم از دیشب میگم چی شد؟ایرانو نابود کردن الان برگشتیم سر نقطه اول
معلوم نی با خودشون چند چندن..فقط ما استرس کشیدیم و اذییت شدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.