قرص آهن وویتامین بخور
امپول های بیوتین و بپانتین بزن خارجیش خوبه عالیه برای ریزش
منم یهو اینجوری شدم در عرض دو سه هفته خیلی از حجم موم کم شد قرص فروفروت گاین گرفتم شبی یکی میخورم آمپول بیوتین بپانتین هفته ای یکبار میزنم قرص هیرویت روزی یکی خیلی ریزشش کم شده خیلی تاثیر داشت ولی نمیدونم اینایی که ریخته کی درمیاد موهام خیلی کم پشت شده مخصوصا جلوی سرم فرق سرم
آخ آره منم دست میارم تو موهام همو ی عالمه مو میاد تو دستم والا زینک میخورم تأثیر نداره نمیدونم از چیه😕😕😕😕😕
منم همینطوری شدم دیگ هیچ چیز فایده نداره موهامو مردونه زدم
مکمل هیرویت
امپولای بیوتین ب پنتین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.