خوشابه حالت که مصرف نداری اگه خودم شیر کافی داشتم که پادشاه عالم بودم
هست فقط آزاد میدن
ببلاک نمیدونم چشه نیس سه شو اصلا گیرم نیومد اپتامیل پرونوترا میدم خداروشکر ساخته بهش و حس کردم دیگه بهتره ببلاکه
من ک هرچی گشتم گیرم نیومد🫠
من با کد ملی خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.