چرا ببلاک ۲ فقط آزاد میدن آخه؟

۵ پاسخ

خوشابه حالت که مصرف نداری اگه خودم شیر کافی داشتم که پادشاه عالم بودم

هست فقط آزاد میدن

ببلاک نمیدونم چشه نیس سه شو اصلا گیرم نیومد اپتامیل پرونوترا میدم خداروشکر ساخته بهش و حس کردم دیگه بهتره ببلاکه

من ک هرچی گشتم گیرم نیومد🫠

من با کد ملی خریدم

سوال های مرتبط

مامان ❤️Aylin❤️ مامان ❤️Aylin❤️ ۲ سالگی
مامان ❤️Aylin❤️ مامان ❤️Aylin❤️ ۲ سالگی