به دکتر زنگ بزن ببین بهت چی میگ منم همینجوری شدم کیسه آبم پاره شده بود به دکترم زنگ زدم گفت بیا بیمارستان رفتم دهانه رحمم ۳ سانت باز شده بود
عزیزم آب دور بچه اصلا رنگ نداره
اره حجمش زیاده ممکنه نشتی داشته لاشی
مایع امنیوتیک اتفاقا بو میده یه بویی تندی داره و دماش هم بالاست اگر اینه حتما برو
رحمت در حال باز شدنه برو بیمارستان چک بشی
اب دور بچه بی رنگ و بی بو
عزیزم شبیه خون آبس بهتره بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.