سلام خانما این ممکنه اب دور بچه باشه؟

تصویر
۷ پاسخ

به دکتر زنگ بزن ببین بهت چی میگ منم همینجوری شدم کیسه آبم پاره شده بود به دکترم زنگ زدم گفت بیا بیمارستان رفتم دهانه رحمم ۳ سانت باز شده بود

عزیزم آب دور بچه اصلا رنگ نداره

اره حجمش زیاده ممکنه نشتی داشته لاشی

مایع امنیوتیک اتفاقا بو میده یه بویی تندی داره و دماش هم بالاست اگر اینه حتما برو

رحمت در حال باز شدنه برو بیمارستان چک بشی

اب دور بچه بی رنگ و بی بو

عزیزم شبیه خون آبس بهتره بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی