نده بهش حتی اگه دکترنوشته مه توحاملگی ۱۲ کیلو کم کردم بعد بدنیا امدنش گیناپ خوردم تا یه مدت کم کم پایین. زانوم ورم کرد بردمش دکترمفاصل گفت دارو مکمل خوردی گفتم اره گفت باجانت بازی کردی مفاصلو استخانای لگنو همرو سیاه مکنه بمرور باید مفصل بزارن گفت تو الن کل هورمونای بدنتوبهم ریخته فرستادم پیش دکتر غدد
نباید بدی اگ از داروخانه گرفتی و سر خود استخوان هاش سیاه میشه خدایی نکرده به خدا بچه های ماهم یگ ماه تمام لب به شیر و غذا نمیزد هر دو روز یه بار یه وعده بارور میخورد خوب عادیه وزنش کمه اما بازم اشکال نداره له خدا غذا نخوره هیچی نمیشه هیییچی ولی تو الان داری با استخون های اون بچه خیانت میکنی میدونم خودت خیلی دلسوز بچتی و این که غذا نمیخوره ناراحتی دیگران میگن لاغره و کلا اعصابت خورده
اما به خدا به خدا این دارو ها استخون بچه رو داغون میکنه من آدمایی دیدم که نتونستند راه برن حدود ۳۰ تا عمل جراحی نگین برای تراشوندن استخوان هاشون لازم بود به خدا به خدا الکی و دروغ نمیگم ترو خدا نده بهش من خودم مثل چوب شور بودم اینقده لاغر بودم که مثل اسکلت به خدا میگم ..... ولی هیچوقت اینجور چیزا نخوردم مخصوصا این دارو و سیپروهپتادین ها با چشم خودم دیدم کسایی که مصرف کردند ویلچری شدن بزار بچت لاغر باشه بزار ضعیف و کم وزن باشه اما سالم باشه ترو خدا نده خوب ؟؟؟؟دوست من ۷ سالگی ۱۲ کیلو بوده الان سالم سالمه تپل هم هست ۲ تا بچه داره بگو ک نمیدی۰😭😭
وای نده توروخدا گین اپ برا بزرگا خوب نیست چه برسه بچه
چرا میخای بدی ؟ دکتر داد ؟
عوارض خیلی وحشت ناک سیاه شدن استخوان و .. داره
آره مخلوط کن و بده
دکتر گین آپ تجویز کرده برای بچت؟؟
این پودرهای چاقی همش ضرره من برادرم خورده کل وجودش شده'جوش و روی کبدش تاثیر گذاشته نده بش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.