دوستان تیروئید و قندم چطورع؟

تصویر
۶ پاسخ

تیروییدت برای بارداری لب مرزه. مال منم ۲.۵ بود ۲۰ روز بعد تکرارش کردم شده بود ۴.۵ حتما مراقب باش چون ممکنه یهو بره بالا

تیروئید خوبه
قند لب مرز
قند مصنوعی حذف کن ، سیب زمینی و ماکارونی و الویه و کوکو نخور ،. کتلت بدون سیب زمینی بخور ، میوهه های پر قند نخور مثل هندوانه ، موز ، خربزه . خرما در روز یکی ،یا خرما یا کشمش یا توت در روز میتونی بخوری ، کشمش و تتوت هم 15 تا فقط در روز محازی

قندت گمونم خوبه چون من 88 بود دکتر گفت خوبه

عالین.‌ نرمالن

قند خوبه
تیروییدت مشکوک میزنه بالا یخورده

خوبه هردو

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان طیب مامان طیب ۴ ماهگی