دوستان قندم ۹۱
تیروئید ۳.۵۲
خوبه یانه

۸ پاسخ

تیروئیدت بالاست ،دارومصرف نمیکنی

قند مرز
تیرویید کم کاری متوسط
زود دکتر برو فک کنم یه ماهه بیاد پایین عددات
نگرانم نباش هفتت پایینه زود اوکی میکنی❤️

حتماااا برو دکتر غدد وگرنه تیرویید کار دستت میده روی هوش بچه اثر میگذاره مخصوصا تو سه ماهه اول

قندت خوبه فکر کنم تیروئیدت فکر کنم باید بیاد پایین تر اگر قرص مصرف نمیکنی یا میکنی برو دکتر غدد تنظیم کنه

فندت تقریبا لب مرزه
تیرویدم عددش بالاس

اگه دادوی تیروئید مصثرف نمیکنی جدی بگیر و شروع کن
قندتو احتیاط کن

هردوتا بالاست خوب نیست

تیروئیدت بالاست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان مامان تو دلی 🫀 مامان مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری