۷ پاسخ

واسه منم لب مرزه.۱۰۰ بود برنج و نون رو کنترل کن من شیرینی جات اصلن نمیخورم ولی برنج خیلی دوس دارم واس همین بالاست البته فک میکنم

اتفاقا اون وعده اول خیلی مهمه عزیزم. روزتو با نیمرو یا ابپز یا املت شروع کن. یا اگر مربا و عسل دوست داری در کنار یه منبع چربی سالم مثل کره بادام زمینی بخور که قند رو سریع بالا نبره

عزیزم آدامس کندر بجو. هم قند رو میاره پایین هم واسه حافظه بچه عالیه

این قند بالا محسوب نمیشه،شام سبک بخور سر شب قبل از ۸شب،صبح مجدد آزمایش بده

نان جو حتما توی برنامه غذایی بزار

از کره بادوم زمینی بدون نمک و شکر استفاده کن برای صبحانه عالیه

برای صبحانه از محصولات کامور استفاده کن
حتی کرم کاکائو هم داره مربا هم داره

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری