برامن 30 بود ازاول وسطاشد 33 دوباره اومد 30 ولی گفت خوبه پایین بیاد سرکلاژی ولی خداروشکر پایین نیومد البته سه ماه اول لک بینی و خونریزی داشتم شیاف و امپول استفاده میکردم
من ۳۱هستم دکتر هم چیزی نگفته
من ۳۱ هستم گفتن لب مرزی امروز چن جا رفتم گفتن باید بری حافظ یا مطهری 😐برگشتم تاعصر برم دکتر جای دیگه
فک نکنم زیر ۳۰ خطرناکه
من ۳۲ هستم گفت اگه پایین بیاد هفته دیگه سرکلاژ میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.