کسی بوده با طول سرویکس 30براش سرکلاژ کنن؟چ‌بیمارستانی

۵ پاسخ

برامن 30 بود ازاول وسطاشد 33 دوباره اومد 30 ولی گفت خوبه پایین بیاد سرکلاژی ولی خداروشکر پایین نیومد البته سه ماه اول لک بینی و خونریزی داشتم شیاف و امپول استفاده میکردم

من ۳۱هستم دکتر هم چیزی نگفته

من ۳۱ هستم گفتن لب مرزی امروز چن جا رفتم گفتن باید بری حافظ یا مطهری 😐برگشتم تاعصر برم دکتر جای دیگه

فک نکنم زیر ۳۰ خطرناکه

من ۳۲ هستم گفت اگه پایین بیاد هفته دیگه سرکلاژ میشی

سوال های مرتبط

مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری