پوشک چه مارک و سایزی بخرم بهتره،؟
شیرخشک چه طور؟

۴ پاسخ

من برا بچه اولمم سایز ۱گرفتم مولفیکس و راضی بودم

آپتامیل پرو یا گیگوز

بستگی به ورن بچه داره
من صفر و یک خریدم اما هنوز دارم صفر استفاده میکنم

بستگی به جثه بچه داره من سه بسته سایز یک گرفتم الان باز باید سایز یک بخرم چون بچم ریزه

سوال های مرتبط