مامان من گفت چسبارو هیچ وقت نمیکنم تا هروقت خواستم ناسپاسی و ناشکری کنم
نگاهم بیوفته و یاد جنگ بیوفتم ک چ حالی داشتیم و خداروشکر کنم😅🤣
من تازه امروز قراره بچسبونم.از دو هفته اس به همسری گفتم بخره دیشب تازه چسب رو گرفت😄
میزاشتی بمونه به این سگ زرد و دار و دسته اش هیچ اعتباری نیست
کار خوبی کردی
ای جان😄انشالا دیگه هیچ وقت نیاز نشه
ما از ج نگ دوازده روزه نکندیم هنوز هم نمی کنیم اعتماد نیست
ما از جنگ ۱۲ روزه روش مونده بود😂
دیگه هست روش 😂😂
مارو که از بس زدن هیچی شیشه نمونده برامون.همشون خورد شدن ریختن جاشون کارتون گذاشتیم.ببینم اگه واقعا جنگ تموم شده بگم شیشه بر بیاد بندازه
ما نچسبوندع بودیم 😐
آخی عزیزم خدا کنه این آرامش ابدی باشه برای مردم مون
انشاالله ک خیره
هرچی پیش بیاد برا مردم ایرانم خیر پیش بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.