۱۱ پاسخ

مامان من گفت چسبارو هیچ وقت نمیکنم تا هروقت خواستم ناسپاسی و ناشکری کنم
نگاهم بیوفته و یاد جنگ بیوفتم ک چ حالی داشتیم و خداروشکر کنم😅🤣

من تازه امروز قراره بچسبونم.از دو هفته اس به همسری گفتم بخره دیشب تازه چسب رو گرفت😄

میزاشتی بمونه به این سگ زرد و دار و دسته اش هیچ اعتباری نیست

کار خوبی کردی

ای جان😄انشالا دیگه هیچ وقت نیاز نشه

ما از ج نگ دوازده روزه نکندیم هنوز هم نمی کنیم اعتماد نیست

ما از جنگ ۱۲ روزه روش مونده بود😂
دیگه هست روش 😂😂

مارو که از بس زدن هیچی شیشه نمونده برامون.همشون خورد شدن ریختن جاشون کارتون گذاشتیم.ببینم اگه واقعا جنگ تموم شده بگم شیشه بر بیاد بندازه

ما نچسبوندع بودیم 😐

آخی عزیزم خدا کنه این آرامش ابدی باشه برای مردم مون

ان‌شاالله ک خیره
هرچی پیش بیاد برا مردم ایرانم خیر پیش بیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی