من خریدم ۱۴۵۰
منم میخواستم بگیرم همه گفتن اینا ضرر داره چون غذای داغ ریخته میشه توش
اره اینا خیلی گرونه
تا ۴ و خورده ای هم میگن😢😢
من سیلیکونی ۲۶۰۰ گرفتم خوب گرفتی
قیمت خوب گرقتی
برندش چیه
مبارکه عزیزم خیلی خوب خریدی واقعا
جنسش چیه قشنگه
منم شهرستان قیمت گرفتم ۸۰۰
من این مدل سفارش دادم ۲۶۰۰ تومن
خوب خریدی
من ۱۶۰۰ گرفتم
من ۱۹۵۰خریدم دیروز
آره عالی خریدی از کجا گرفتی؟ همون ۱۵۰۰ شنیده بودم من ست بامبو رو گرفتم ۶۰۰ تومن
دو تومن هم هس بعضی جاها واقعا خیلی خوب گرفتی.
از کجا گرفتی ؟چه مغازه ای ؟
خوب خریدی دیگه از کجا خریدی؟
مبارک باشه
راست میگن اینا گرونن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.