۱۹ پاسخ

من خریدم ۱۴۵۰

منم میخواستم بگیرم همه گفتن اینا ضرر داره چون غذای داغ ریخته میشه توش

اره اینا خیلی گرونه

تا ۴ و خورده ای هم میگن😢😢

من سیلیکونی ۲۶۰۰ گرفتم خوب گرفتی

قیمت خوب گرقتی

برندش چیه

مبارکه عزیزم خیلی خوب خریدی واقعا

جنسش چیه قشنگه

منم شهرستان قیمت گرفتم ۸۰۰

من این مدل سفارش دادم ۲۶۰۰ تومن

تصویر

خوب خریدی

من ۱۶۰۰ گرفتم

من ۱۹۵۰خریدم دیروز

آره عالی خریدی از کجا گرفتی؟ همون ۱۵۰۰ شنیده بودم من ست بامبو رو گرفتم ۶۰۰ تومن

دو تومن هم هس بعضی جاها واقعا خیلی خوب گرفتی.

از کجا گرفتی ؟چه مغازه ای ؟

خوب خریدی دیگه از کجا خریدی؟

مبارک باشه
راست میگن اینا گرونن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری