۱۳ پاسخ

خواهرشوهرم چهارتازایمان کرداونم سزارین نه زیرمیزی دادنه چیزی من مومدم چراشمامیدین ،شماکه واسه اولی سزارین شدین به بعدسزارینی هستین

ب منم امشب گفت 20تومن دولتی

من دکترم زایمان اجباری ۱۰میگیره
اختیاری۳۰

اگه تهرانی برو بیمارستان طالقانی اونجا سزارین دوم دکتراش زیرمیزی نمیگیرن

نمی‌دونم هنوز نپرسیدم اما فکر کنم تقریبا ۱۵ تومن بشه

خب اگه بیمارستان دولتی میشینه برین تحت نظرش تو بیمارستان

وای سزارین دوم هم مگه پول باید بدیم باز اونم دولتی

هیچی
دکتر من هیچی نگرفت
نه اولی نه دومی

من هنوز حرف نزدم چارشنبه نوبت دارم میپرسم ولی حدسم اینه نسبت به دوسال پیش که ۱۰ گرفت بیمارستان خصوصی امسال ۲۰ تومن قطعیه.

دکتر من زیر میزی نمیگیره فقط هزینه بیمارستان

من هنوز صحبت نکردیم ولی من احتمالا برم دولتی اولیو رفتم بیمارستان خصوصی کاشان اصلا راضی نبودم پدرمودراوردن

چرا زیر میزی بگیره تو ک سزارین اجباری هستی 😶

باهاش هنوز نتونستم حرف بزنم هنوز ولی شنیدم نرج امسال ۱۵هس

سوال های مرتبط