اینم سونو انومالی من
دنیامون صورتی شد

تصویر
۶ پاسخ

ھفتت بااونی کہ توسونوزدہ یکی بود

چرا وزن جنین ها انقد متغیره برا من ۱۹۰ بود

ای‌جانم بسلامتی گلم😍امیدوارم تو آنومالی به منم بگن دختر🫠

اگه پسر باشه چی میزنه؟

کجاش نوشته؟

سلام از کجا باید بفهمی دختره؟

سوال های مرتبط

مامان نفس و نیکا💖💖 مامان نفس و نیکا💖💖 ۷ ماهگی
مامان 💖 و تودلی 💙 مامان 💖 و تودلی 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان هلنا 👶🏻🩷 مامان هلنا 👶🏻🩷 ۶ ماهگی