سونو آنومالی هم دادم خداروشکر خوب بود
دنیامون آبی شد 💙

۲۴ پاسخ

عزیزم رژیم خاصی داشتید؟یا موقع تخمک گذاری اقدام کردید؟؟

چند هفته آنومالی انجام دادین؟

مبارک باشه انشاالله بسلامتی بغل بگیری 😍

ای جونم الهی با دل خوش بغل بگیریش دعاااااام کنی ک اگر صلاحه خدا ب منم بده یک پسر سالمو صالح ای خداااااا مبارکت باشه عزیز دلم خوشحال شدم برات🥹👣🤲

بسلامتی عزیزم 🥺🥺🥹

ای جانم مبارکه خداروشکر💙😘

ان تی و انومالی یکی گفتن

مبارکه🎉🎉

به سلامتی عزیزم، برای منم دعا کن،پنجشنبه نوبتمه🥲🌹استرس دارم البته باخوشحالی

بسلامتی انشالله بغل بگیریش

خداروشکر عزیزم خدا حفظش کنه 🌹🌹🌹

مبارک باشه عزیزم انشالله بسلامتی و خوشی متولد بشه💙

به خوشی
لطفا برا ما هم دعا کن😃🥰

ای جونم الهی قسمت منم شه
صحیح و سالم بغلش بگیری

مبارکه گلم بچه چندمی

بسلامتی

مبارکه ب سلامتی بغلش کنی🙏🏻🌹

خیلی حس قشنگی خدا برات حفظش کنه

بسلامتی بغل بگیریش
برای منم دعا کن مصلحتم با خواسته شوهرم یکی باشه :)

مبارکه عزیزم

عزیزم توی ان تی جنسیت رو بهت نگفت؟

خدا برات ببخشانه بهترینها نصیب اش بشه

بسلامتی بغل بگیریش عزیزم🩵

خدا حفظش کنه برات

سوال های مرتبط

مامان سِـلینَک🧚🏻‍♀️ مامان سِـلینَک🧚🏻‍♀️ هفته چهلم بارداری