میشه قرص b6 بخورم؟

۲ پاسخ

ن حالت تهو ندارم همیطوری میشه بخورم؟
b6
زینک

بله برای حالت تهوع هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ویانا و اریانا مامان ویانا و اریانا ۴ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی