توی سی هفته وزن بچه ۱۵۸۰کمه؟!
مادرشوهرم میگ کمه بچه وزن نگرفته

۱۶ پاسخ

مادرشوهرتو ول کن😑🤦🏻‍♀️ببین دکتر چی میگه

سلام برای زایمان طبیعی دهانه رحم باید چقدر باز بشع

مادر شوهرت مدرک‌ پزشکیشو از کدوم دانشگاه گرفته😒

من امروز پیش دکترم بودم
گفتم ۲۹ هفته ۱۱۶۷ بود وزنش همه میگن کمه
گفت همه یعنی کی دراز کشیدم از رو شکم اندازه گرفت گفت این بچه همه چیش خوبه و درشت ب حرف خاله خان باجیا گوش نده
برام سونو نوشت رفتم الان تو ۳۲ هفته و ۴ روز
۲۳۰۰ یا ۲۳۵۰ بود الان یادم نیست همه چیش با هفته اش میخوند و خوب بود
اصلن اهمییت نده ب این چیزااا

ن بابا خوبه مادرشوهرتو ول کن رستم دستان نمیخوایم بزاییم که بچه سالم باشه رشدش نرمال باشه که خداروشکر وزنی که گفتی خوبه و نرمال داره رشد میکنه

بنظرم خوبه من ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بودم
مادرشوهرا حرف زیاد میزنن

نه خیلیم نرماله عزیزم🥰ایشالا به سلامتی

تصویر

من ۳۳هفته ۲۱۴۰ بود

عالیه نگران نباش

بنظرم خوبه کم نیست نرماله من ۳۲هفته ۲۳۵۰بودش

مادرشوهر من میگفت شوهر منو به دنیا اورده ۴ کیلو بوده همه انگشت به دهن مونده بودن، گواهی تولد شوهرمو دیدم وزن نوشته بود ۳۱۰۰🤦🏻‍♀️

خوبه دیگه

از من سی هفته 850 گرم بود🤦
وزنش خوبه اصن فکرت درگیر نکن

من تو سی هفته ۱۶۵۰ بودم دکتر گفت مولتی ویتامین کم کن

نه اتفاقا خوبه

دکترت چی گفت

سوال های مرتبط

مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان محمد❤️و ایلیا🩵 مامان محمد❤️و ایلیا🩵 ۲ ماهگی