مادرشوهرتو ول کن😑🤦🏻♀️ببین دکتر چی میگه
سلام برای زایمان طبیعی دهانه رحم باید چقدر باز بشع
مادر شوهرت مدرک پزشکیشو از کدوم دانشگاه گرفته😒
من امروز پیش دکترم بودم
گفتم ۲۹ هفته ۱۱۶۷ بود وزنش همه میگن کمه
گفت همه یعنی کی دراز کشیدم از رو شکم اندازه گرفت گفت این بچه همه چیش خوبه و درشت ب حرف خاله خان باجیا گوش نده
برام سونو نوشت رفتم الان تو ۳۲ هفته و ۴ روز
۲۳۰۰ یا ۲۳۵۰ بود الان یادم نیست همه چیش با هفته اش میخوند و خوب بود
اصلن اهمییت نده ب این چیزااا
ن بابا خوبه مادرشوهرتو ول کن رستم دستان نمیخوایم بزاییم که بچه سالم باشه رشدش نرمال باشه که خداروشکر وزنی که گفتی خوبه و نرمال داره رشد میکنه
بنظرم خوبه من ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بودم
مادرشوهرا حرف زیاد میزنن
نه خیلیم نرماله عزیزم🥰ایشالا به سلامتی
من ۳۳هفته ۲۱۴۰ بود
عالیه نگران نباش
بنظرم خوبه کم نیست نرماله من ۳۲هفته ۲۳۵۰بودش
مادرشوهر من میگفت شوهر منو به دنیا اورده ۴ کیلو بوده همه انگشت به دهن مونده بودن، گواهی تولد شوهرمو دیدم وزن نوشته بود ۳۱۰۰🤦🏻♀️
خوبه دیگه
از من سی هفته 850 گرم بود🤦
وزنش خوبه اصن فکرت درگیر نکن
من تو سی هفته ۱۶۵۰ بودم دکتر گفت مولتی ویتامین کم کن
نه اتفاقا خوبه
دکترت چی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.