منم زیادمیخورم بااینکه قندم بالاست
نه قندش بالاس دیابت بارداری میگیری
من میخورم انقباض میگیرم
من زیاد میخورم ولی وای بحال دستشویی بعدش
منم زیاد میخوردم حرکات نینی کم شد پرسیدم گفتم فشارش میوفته🥲😄
هم قندش خیلی بالاست هم باعث زیاد شدن اب دور بچه میشه و ممکنه کیسه اب پاره بشه ... به اندازه بخور
منی ک دارم میخورمو پیامای شمارو نگاه میکنم😂خیلی میخورم من
من میخورم ولی بعدش سرم دردمیگیره😢🤕 انقدم بهم میچسبه 😋😋😋
ن ولی قندش بالا
سرد تبش زیاد ش خوب نیس
اگر قند نداری نه
جیشت نمیگیره؟؟
نه فقط باید حوصله داشته باشی هی بری دستشویی بیای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.