۷ پاسخ

ن اینستا چرت زیاد میگن باور نکن

منم پسره و میزنم انشالله ک ضرری نداشته باشه

نه عزیزم ضرر ندارد این چیزایی که میگن همه الکیه پروژسترون برا اینکه دیواره رحم رو محکم می‌کنه که سقط نشه بچه

نه عزیزم اگه اینجوری باشه دکترتجویزنمیکنه

اینجوری ک من شنیدم آمپولش برا پسر خوب نیست

واسه چی ضرر داشته باشه منم بچه ام پسره هفته ای یکی میزنم

عزیزم اگ ضرر داشته باشه ک دکتر نمیده

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ودوم بارداری