خانوما چرا من از زایمان میترسم زایمانم طبیعیه؟🤧

۴ پاسخ

خیلی راحت تر از چیزیه که بقیهذمیگن

باید تو موقعیتش قرار بگیری...
نترس
ولی زایمان به هرشکلش که باشه کار بزرگیه
به بدنت اعتماد کن
از پسش برمیای ❤️

طبيعي ترس داره والا

نترس اصلا اونجوری ک بعضیا میگن نیست

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓 مامان رقیه🍓 ۸ ماهگی