۶ پاسخ

رفلاکس داره بچه

رفلاکسه شیر که میدی اروغشو بگیر و یکمم بذار بغل بمونه نخوابونش وقتی شیر میدی یکم سرش بالا باشه

منم همش بالا میاره باید چیکار کنم وزن زیادی نگرفته بود

آروغ شو بگیر احتمالا خیلی تکونش میدی بالا میاره

رفلاکس داره عزیزم

ممکنه از شیرخشکی که فقط اخر شبا میدم باشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی