بچم شیر میخوره بعدش همشو بالا میاره چیکار کنم🥲🥲

۶ پاسخ

رفلاکس داره باید دارو مصرف کنه

تانیم ساعت بعد شیر نخوابونش

رفلاکس داره بعد شیر دهی ۲۰ دقیقه نگهش دار اینجوری بالا نمیاره

بعد اینکه بادگلوش گرفتی چند دیقه همونطوری نگهدار بعد بزارش زمین
براش تشک آنتی رفلاکس بخر یا سرش بالاتر بزار

رفلاکس داره ببرش دکتر

رفلاکس داره
بعد شیر زیاد تکونش نده یکم سرشو بالاتر از بدنش بزار

سوال های مرتبط