خانوما تورو خودا بگین که منفیه😔😔😔
#پوشک#شیرخشک

تصویر
۲۰ پاسخ

مثبته عزیزم

مثبته🤧🥲

دیگ دارم کم کم استرس میگیرم🤣 با اینکه الان 🩸🩸

مثبت پلاس

حداقل الان ۴ هفتشه بتات بالاست😁
منم اینجوری شدم حتی بدتر بزرگم ۶ ماهه بود باردار شدم الان بزرگم یه سالو نیمه کوچیکم ۴

بارداری

من سر علی بتا ۵۰۰ بود ۴ هفته بودم

متاسفم🥲🤣مثبته

چرا به ما میگی توروخدا باید به شوهرت میگفتی عزیزم ما فقط میتونیم بگیم مبارکه😂

مثبته مبارکه گلم فقط،خدا بهت صبر بده😊

مثبته گلم مبارکه

مبارکه عزیزم

نمیتونیم چون مثبته😬

مبارکه😢

چقدر حامله شدین همه 🤣
خدا بخیر کنه من پریود شم 🤣🤣🤣🤣
به خاطر همین جنگه اون زمان بچه زیاد بود

بتا ۵۰۰ هست؟فکر کنم ۲۰۰ به بالا مثبته

مثبته😂😂

مثبته که

مثبته عزیزم

ولی مثبته😂

سوال های مرتبط

مامان ائل آی مامان ائل آی ۱ سالگی
مامان نمکدون🤌🤤🥰 مامان نمکدون🤌🤤🥰 ۱ سالگی