۵ پاسخ

برن دیگە برنگردن،نە اینکە شش ماە دیگە باز برگردن

چرت و پرت مثل همیشه 👍🏽

والا روزای اول جنگ هی میگفتن اینتر راست میگه برای ما دو روزه وصل شده چیز خاصی نمیذاره که فقط چرندیات میذاره

میگن ایران میخواد امریکارو بزنه ☹️

کانال های پیام رسان های داخلی همه دارن پیام تبریک می زارن
یعنی الان جایی رو نمیزنن؟؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۱ سالگی