کسی تو بارداری کیست داشته

۱۰ پاسخ

من کیست شش سانت داشت با شروع بارداری دکتر گفت اصلا بهش فک نکن بیخیالش شو
منم اصلا دیگه پیگیریش نکردم بعد از زایمان چکاپ که رفتم کیستی نبود

منم دارم 38میلی بود شده 45میلی
کیست ساده هس ولی میترسم خدا کنه از بین بره

من داشتم از بین رفت

اره من مهم نیست

منم ازمایشم مثبت شده چون درد شکمم رفتم سونو کیست تخمدان نشون داده گفتش خودش حدودا تا ۱۸ هفته از بین میره فقط استراحت کنی وپله بالانری و سنگین برنداری.

منم سر بچه اولم داشتم

فقط نباید کار سنگین بکنی یا پاشی خونه جارو کنی یا پله بالا پایین کنی کارای سبک بکن خود ب خود می‌ره ♥️

منم داشتم از بین رفت

من دارم
دکتر چیزی بهم نگفت

اره من داشتم ک دکتر گفت خودش میره چیز خاصی نیس

سوال های مرتبط

مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری