من کیست شش سانت داشت با شروع بارداری دکتر گفت اصلا بهش فک نکن بیخیالش شو
منم اصلا دیگه پیگیریش نکردم بعد از زایمان چکاپ که رفتم کیستی نبود
منم دارم 38میلی بود شده 45میلی
کیست ساده هس ولی میترسم خدا کنه از بین بره
من داشتم از بین رفت
اره من مهم نیست
منم ازمایشم مثبت شده چون درد شکمم رفتم سونو کیست تخمدان نشون داده گفتش خودش حدودا تا ۱۸ هفته از بین میره فقط استراحت کنی وپله بالانری و سنگین برنداری.
منم سر بچه اولم داشتم
فقط نباید کار سنگین بکنی یا پاشی خونه جارو کنی یا پله بالا پایین کنی کارای سبک بکن خود ب خود میره ♥️
منم داشتم از بین رفت
من دارم
دکتر چیزی بهم نگفت
اره من داشتم ک دکتر گفت خودش میره چیز خاصی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.