سلام دخترا کسی تو بارداری کیست داشته ؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم کی فهمیدی بارداری همه علائم ارو دارم یروز بیبی چکم هاله داشت پررنگ فرداش کمرنگتر امروز نداشت 😐

عزیزدلی.خداروشکر.پس کمتربه خودتون استرس بدین.به حرفای ناامیدکننده هم زیادبهاندین.خوبه که حساس باشین ولی باندازه😉

نه بزرگ نیست.تازه ازیه ماماهم پرسیدم گفت این کیستا بخاطره تخمک گزاری هست که بوجودمیان موردی نداره اصن.حساس نشو استرس خودش بدترازکیسته

فکرکنم4سانت بود.دقیق نمیدونم

نترس بابا من کوچیک بود ولی گف نگرانی نداره یا دفع میشه یا جذب

سلام منم تواولین سونو بهم گفت داری پرسیدم دکترگفت موردی نداره.عادیه ومهم نیست

سلام عزیزم
بله من داشتم دکتر گفت تا هفته ۱۲ خودش رفع میشه طبیعیه
که تو عربالگری رفع شده بود

من دارم یکی لوتئاله

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان رادمهر .نیکان🩵 مامان رادمهر .نیکان🩵 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری