سلام اگر تو دوره بارداری کیست داشته باشیم چی میشه؟

۵ پاسخ

من سر دخترم کیستم۷سانت بود ب مرور تو بارداری کوچیک‌ شد
الان باز ۶ سانت شده

هیچی خودش میره منم دارم

تو هفته های اول هس کم کم خودش از بین میره

هیچی من دارم

سلام
معمولا خودش جذب میشه و ازبین میره
من سر بارداری قبلیم تو ان تی داشتم و تو آنومالی خودش ازبین رفته بود

سوال های مرتبط

مامان arta مامان arta هفته هجدهم بارداری
مامان عشق باباش🩷🌱 مامان عشق باباش🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان مامان دومی مامان مامان دومی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان و کوروش مامان کیان و کوروش روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی