۱۵ پاسخ

تا ابد سزاین
سوراخ قرار ده سانت باز بشه

زایمان اولم سزارین شدم و خیلی خیلی راضی بودم
نظرا مختلفه برای هرکسی فرق داره بنظرم خودت باید تصمیم بگیری بستگی ب شرایط جسمیت داره

منم میترسم
ولی انتخابم سزارینع

وای دقیقا من دو روز دیگ وقت زایمانمه میگم چجوری از ی سوراخ میاد بیرون بعد میبینم این همه بچه‌ با طبیعی به دنیا اومدن من چه فرقی دارم با اونا مگه
از سزارین هم اصلا خوشم نمیاد

تو رو خدا به حرف همه گوش کن برو سزارین‌. طبیعی یعنی هر لحظه آرزوی مرگ کنی

همچین وااا شه سوراخت ک خودت بال بال بزنی🤣🤣🤣

سزارین ک درد نداره عزیزم اون لحظه ب بعدش فکر کن

در میاد نترس😅😅😅 وای من حین زایمان بودم سرش اومده بود بیرون دکتر گفت نگا بچه ات اومده یه نگاه کردم نزدیک بود از هوش برم،😅😅😅

تازه بی درد بودما
با آمپول فشار چنان دردی کشیدم تو ۵ دیقه به گوه خوردن افتادم

من هر دو رو کشیدم قطعا قطعا سزارین ولاغیر دردش هم با شیاف قابل تحمله

سزارین اصلا ترس نداره.من خیلی خیلی راضی بودم

تا ابد سزارین اگه قرار به جر خوردن و درد کشیدنه من سزارین و ترجیح میدم دردشم با شیاف قابل تحمله من چون پمپ درد داشتم روز اول هیچ دردی حس نکردم روز بعدشم دردش از پریودی هم کمتر بود که اصلا شیاف هم نذاشتم من بعد سه روز کامل سرپا شدم

نترس توکل به خدا ت هم مثل بقیه عزیزم 🥹😍🩵

با فشاری که روته😣

میخوای بالا بیارش😂😂

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی