۹ پاسخ

لیدوکایین فقط سِرّ میکنه درمانی نی....

شیاف آنتی همورئیدعالیه

من امروز رفتم دسشویی ب حدی ازم خون اومد.یبوست هم نیستم ی گوشت اضافه ام ازم اومده بیرون

شربت لاکسی ژل بخور برای روان کردن شکم به همراه یه لیوان آب هر شب بخور هزینه الکی برای دارو های دیگه نکن فقط پماد رکتول بخر قبل و بعد دفع بزن آب رو آتیش

من با مراعات شدید حدود یه سال طول کشید تا جمع بشه.....زور نباد بزنی شکمت رووون باشه. توالت فرنگی استفاده کن.اگه رخم هستی هم پماد انتی همورویید.

وای پماد آنتی هموروئید بزن رو زخم و بیرون زدگی اصلا داخلی استفاده نکن شربت mom بگیر تا یکم شکمت روان کار کنه و اون زخمها خوب بشن. منم اینجوری ام بس خونریزی دارم بستریم کردن

تو تشت اب گرم بشین
روزی ۱۰ دیقه
پماد ام جی باریج بزن
دسشویی فرنگی

البته من قبل حاملگی در حدی بودم نمی‌تونستم بشینم میسوختم. زخم بود دکتر بهم داد ...نمی‌دونم تو بارداری میتونی استفاده کنی یا نه باز از دکترا بپرس

پماد لیدوکایین برای مقعده بگیر عالیه بیحسش می‌کنه

سوال های مرتبط