۳۷ پاسخ

وای بیچاره شدی

ب جمع ما خوش آمدی😂😂😂✌️

بعله.خیلی ام پررنگ و مطمئن مثبته

به نظرم کاذبه هورمونات ریخته به هم بازآزمایش بده مطمئن شی عزیزم

این دیگه خیلییی مثبته 😅😍😍

این خیلی مثبته دیگه

مبارکه مثبته منم همینطور بود بی‌بی چک رفتم سونو ۶ هفته بودم

مثبته چجووورم مثبته🤣

منم ۱۱ ماهه پریود نشدم رابطه هامم کاملا محافظت شده اس ولی انقدر میترسم باردار بشم ک حد نداره

سوپر مثبته🫢

انشالا سالم باشه❤️

مبارکه عزیزم🥺🥺
کاش منم حامله بشم خیلی چندوقته هوس کردم🥺💙

جلو گیری طبیعی داشتی؟؟
مبارکه

مبارک باشه.
مثبت مثبت
چون پریود نمیشی دلیل نمیشه باردار نشی

بله مثبته حتما به امید اینکه پریود نمیشی رابطه محافظت نشده داشتی؟

چه مثبتییی

چه پررنگم هست.مبارکه.
دکتر من گفتع بود بچه شیر میدادی حاملع نمیشدی.نمیدونم چقد درسته

نه گلم کاملااا مبارکع

اون هوایی که گفتید کاش منم حامله بشم جدی هستید ؟

از این پر رنگ تر نداریم مبارکه😍😂

بخاطر ماهان جان یا جانان جان یا . رایان جان هست که پریود نمیشی مبارکه. به شاهان هم تبریک بگو از طرف ما 😂😂😂♥️♥️♥️🥰

خودت رو گول نزن مثبته🤌😁
انقدر دوست دارم اینجور یهویی حامله شم🥹

مبااارک

مثبته خودت بچه میخواستی

مبارکه😬

نه خودشو لوس کرده🤦🏻‍♀️🤣

مثبته

وای چه پررنگ هم هست

شاهان بشه یک سالو نیم اون به دنیا میاد 😂مبارک باشه🤣

علایمی داشتی؟؟
چی بود علایمت

وایییی چقد مثبته،انشالله بسلامتی
کاشکی منم حامله میشدم

مثبت هست خانم چه پر رنگ هم هست🥰😍😍

منم تو شیردهی پریود نشدم. بیبی چکم مثبت شد. ولی رفتم آزمایش دادم منفی شد

از این واضح تر 😂

از این مثبت تر نداریم

مبارکه عزیزم

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم😘 مامان پسر قشنگم😘 ۲ سالگی