کسی بلده تفسیر کنه که چرا دکتر گفت باید سلفری بدی

تصویر
۷ پاسخ

بخاطر اون عدد MOM که ۲ و خورده ایع

عزیزم هزینه انتی چند شد؟

به احتمال ۹۳درصد نی نیت عالیه عشقم🥰

والا همه چیزش خوبه دکترا الکی استرس میدن ان تی شما ۱.۶ واسه من ۲ بود اتفاقا باید خوشحال باشی من دکتر خودم نبود انلاین ویزیت شدم پیشه یه دکتر دیگه انقد حالمو بد کرد گفت غربالگری ان تی شما ۲ عه یکم ریسکه باید بری سلفری اگه چیزی هم باشه امضا میگیرن نمیتونی سقط کنی ولی دکتر خودم بعده تعطیلات دید ازمایشامو گفت ماشالله همه چیزت خوبه نگران نباش ما به ۲ و نیم به بالا یا ۳ به بالا میگیم ریسکه چرا الکی بهت استرس داده 😏بعضیا واقعا مریضن اهمیت نده انجامم نده

واسه منم انتی خوب بود ولی سلفری دادم

شاید سنتون بالای ۳۰ یا ۳۵ هست

عزیزم عالی نوشته دیگه کم ریسک یعنی کم خطر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو ۴ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیستم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی