خب چکار کنیم حالا
آخییی به درک رفتن😏
چقدر مدافعان ایران غریب هستند
از خوندن پیام ها قلبم شکست
امیدوارم خانواده ی این افراد این پیام هارو نخونه
نمیدونم چرا باید نظرمون رو با توهین به طرف مقابل بگیم
اگر توهین کنیم انگار نظرمون موثق تر میشه
خدا به دل همه آرامش بده
خب باز همه برین مراسم فاتحه
تایپک گذاشت رو رفت خودش ی جوابم نداد🤣🤣
خب چیکار کنم الان پاشم برم شیراز؟؟😂😂
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.