خانوما کمک فرزند پروری کودک بارداری

تصویر
۳ پاسخ

نه کمه بک بسته ، دوتا کافیه

یه بسته کمه
من ژامبون و خیارشور و نخود فرنگی پخنهو و سیم زمینی پخته ذرت پخته میریزم و قارچ و یکم نفت میدم
هویج و کلم قرمز و به همراه ماکارونی اضافه میکنم و نمک و فلفل و اویشن میزنم به همراه سس مایونز و سس فرانسه
خوشمزه میشه

نخودفرنگی
گوشت مرغ سینه مرغ بذارآبپزبشه نگینی ریزکن
سیب‌زمینی نگینی آبپز
قارچ ریز
کالباس نگینی
گوجه فرنگی نگینی.
ذرت
خیارشور نگینی
سس فراوان
اگه پرخورهستن یک‌ونصفه بسته بریز
وگرنه یکی خوبه چون موادزیاد.
حجم میده
برای اینکه خیالت راحت باشه یک‌نصفه ای بریز فوقش اضافه میمونه سالاد به غذایی که هرچی بمونه داخل یخچال خوشمزه تر میشه
نوش‌جان

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته پنجم بارداری
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان بهار نارنج مامان بهار نارنج ۴ سالگی