نه کمه بک بسته ، دوتا کافیه
یه بسته کمه
من ژامبون و خیارشور و نخود فرنگی پخنهو و سیم زمینی پخته ذرت پخته میریزم و قارچ و یکم نفت میدم
هویج و کلم قرمز و به همراه ماکارونی اضافه میکنم و نمک و فلفل و اویشن میزنم به همراه سس مایونز و سس فرانسه
خوشمزه میشه
نخودفرنگی
گوشت مرغ سینه مرغ بذارآبپزبشه نگینی ریزکن
سیبزمینی نگینی آبپز
قارچ ریز
کالباس نگینی
گوجه فرنگی نگینی.
ذرت
خیارشور نگینی
سس فراوان
اگه پرخورهستن یکونصفه بسته بریز
وگرنه یکی خوبه چون موادزیاد.
حجم میده
برای اینکه خیالت راحت باشه یکنصفه ای بریز فوقش اضافه میمونه سالاد به غذایی که هرچی بمونه داخل یخچال خوشمزه تر میشه
نوشجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.