منم بیشترباچپ شیرمیدم چون اونودوس داره
من خواهرشوهرم فقط بایه سینه شیرمیدادبچه اشم خیلی تپل بوده
اول شیر رقیق هست مثل آب آخرش چرب میشه که سیر بشه هر بار شیردهی فقط از به سینه باید کامل شیر بدی
اره ولی خب بستگی به شیرتم داره
نی نی من گاهی با یه سینه سیر میشه
گاهی هر دو سینه مو میدم
تو هربار شیردهی سینه عوض نکن چون اول شیر ابکیه باید ده دیقه ک بخوره میرسه ب قسمت چربش اگه سینه عوض کنی بچه فقط اب دوسینه رو میخوره پس اول مثلا سینه راستتو بده بخوره دفعه بعد ک شیر خواست چپو بده از هرسینه حداقل ۱۵دقیقه باید بخوره ک شیر چرب رو خورده باشه
هردو باید به اندازه کافی خورده بشن تا نوزاد مواد مغذی رو دریافت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.