من اون ماه که باردارشدیم دوتا بالشت گذاشتم زیر کمرم بعد رابطه داشتم سخت بود ولی نتیجه گرفتم 😅😅🙊🙈
همون پاها رو بده بالا روش کاملا مجربی من نتیجه گرفتم
خب من اصلا دراز نمیکشم یا پاهامو بالا نمیدم سریع بعد رابطه میرم دستشویی😆پس بخاطر اینه که باردار نشدم تا حالا؟؟؟؟
ده دقیقه م کافیه
ب پهلوی چپ بخوابید
استرس دشمن اصلیه
تغذیه مناسب
خواب منظم
میگن از زمان پریود تا تخمک گذاری
روغن سیاهدونه بمالند ب شکم
و چند قطره تو ناف بریزین
من بیست دقیقه به سمت راستم دراز میکشیدم...بعدش خودمو میشستم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.