۵ پاسخ

من اون ماه که باردارشدیم دوتا بالشت گذاشتم زیر کمرم بعد رابطه داشتم سخت بود ولی نتیجه گرفتم 😅😅🙊🙈

همون پاها رو بده بالا روش کاملا مجربی من نتیجه گرفتم

خب من اصلا دراز نمیکشم یا پاهامو بالا نمیدم سریع بعد رابطه میرم دستشویی😆پس بخاطر اینه که باردار نشدم تا حالا؟؟؟؟

ده دقیقه م کافیه
ب پهلوی چپ بخوابید
استرس دشمن اصلیه
تغذیه مناسب
خواب منظم

میگن از زمان پریود تا تخمک گذاری
روغن سیاهدونه بمالند ب شکم
و چند قطره تو ناف بریزین

من بیست دقیقه به سمت راستم دراز میکشیدم...بعدش خودمو میشستم.

سوال های مرتبط

مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری