دوستان اومدم سونو انتی خیلی استرس دارم

۶ پاسخ

عزیزم ایشالا خیره یه چیز شیرین بخور فقط

انرژی مثبت بده ب خودت. استرس برات سمه عزیز م.انشالله همچی عالی

صلوات فرستادم آرامش بیاد تو دلت

گلم انشاالله با خبرهای خوب برمی گردی

استرس نداشته باش

استرس نداشته باش منم دیروز داشتم بچه خوابیده بود هرکاری کردیم بیدار نشد نزدیک بود گریه کنم😂

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته هفدهم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری