برا من فقط یبار بعد عمل که بیحسی هنوز داشتم زیاد درد نداشت
برا من فکر کنم سه بار یک بار اتاق عمل خوده دگتر، چون گف ماساژ رحمتو خودم حل میکنم
دوبارم ریکاوری چون یادمه دوبار پرستار اومد دست زد شکمم
من طبیعی بودم یه بار هم فشار ندادن بستگی داره جفتیم ۵بار فشار دادن براش
من طبیعی بودم دوبار فشار دادن درد داره ولی قابل تحمل بود
دوبار بود برا من اتاق عمل و بعده اتاق عمل
آره درده خیلی بدی داره
مال منو یه بار تو اتاق عمل
دوبارم بعد اینکه بی حسیم رفت
مردم و زنده شدم😥😥😥😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.