آزمایش از اوایل ۱۵ هفته تا ۱۷ هفته. من خودم ۱۷ انجام دادم. اما سونو بهتره ۱۸ هفته پربشه مثلا ۱۸ هفته و ۵ روز تا ۲۲ هفته هم تایم دارید
البته کواد مارکر رو برای همه نمینویسن
من ۱۵ هفته و ۴ روز انجام دادم
۱۶ هفته دیر تر بشه ازت رضایت میگیرن میگن یکم دیر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.