ازمايش غربالگرى دوم و چند هفته بهتره كه انجام بديم؟

۴ پاسخ

آزمایش از اوایل ۱۵ هفته تا ۱۷ هفته. من خودم ۱۷ انجام دادم. اما سونو بهتره ۱۸ هفته پربشه مثلا ۱۸ هفته و ۵ روز تا ۲۲ هفته هم تایم دارید

البته کواد مارکر رو برای همه نمینویسن

من ۱۵ هفته و ۴ روز انجام دادم

۱۶ هفته دیر تر بشه ازت رضایت میگیرن میگن یکم دیر شده

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلى💖👼 مامان تو دلى💖👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری