نه لزوما
دختر من تب نکرد
همون هر۴ساعت بهش پاراکید دادم فرداش هم هر۶ساعت
خداشکر خیلی راحت گذشت
بله از عصر ب بعد تبش شروع میشه همراه پادرد حتما استا بده هر 4ساعت واسه هم درد هم تبش خوبه پاشویه هم یادت نره امشو مراقبت باش تا فردا
بچه من تب نکرد
نه بچه با بچه فرق میکنه ولی مواظب باش و استامینوفن هم محض احتیاط داشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.