۴ پاسخ

نه لزوما
دختر من تب نکرد
همون هر۴ساعت بهش پاراکید دادم فرداش هم هر۶ساعت
خداشکر خیلی راحت گذشت

بله از عصر ب بعد تبش شروع میشه همراه پادرد حتما استا بده هر 4ساعت واسه هم درد هم تبش خوبه پاشویه هم یادت نره امشو مراقبت باش تا فردا

بچه من تب نکرد

نه بچه با بچه فرق میکنه ولی مواظب باش و استامینوفن هم محض احتیاط داشته باش

سوال های مرتبط