برای بچه من خیلی راحت بود اطلا درد نداشت
پسر من ده روز تب کرد تب 41 درجه😭😭😭 هر شب دکتر و بیمارستان میبردمش هیچی اثر نداشت شیاف موقتا خوب بود ولی درمانش نکرد دیگه بعد از ده روز کل بدنش بیرون ریخت و خوب شد داخل تاپیکام هست... بد ترین روزای عمرمو گذروندم واقعا خدا نصیب دشمن نکنه بلایی که سر من اومد ده روز هیچ نمیخورد داروهاشم بالا میاورد😭😭
قطره استامینوفن پاراکید دادی ؟
گریه نکرد؟
دختر من تا عصر تب نکرد فقط بدنش یکم داغ بود از عصر بیحال شد تا شب ۱۲.شبم درد داشت نمیتونست تکون بخوره طفلک.خودم پامیشدم اینور اونورش میکردم وقتی میخواست
ولی در کل دو روز طول کشید و انقدم که میگن سخت نیس.دختر من از فردا عصر حالش خوب بود و دردش تموم شد و رفتیم بیرون ولی تا یه هفته شکمش زیاد کار میکرد یکمم بی اشتها بود و لاغر شد چون شب اول که یکم بیحال بود و درد داشت استفراغ کرد
بله احتمال داره . پسر من شب تبش بالا رفت . حالا شما داروشو بده ایشالا ک نمیکنه . به دلت بدراه نده
پسرمن ۴ روزتبکرد
منم امروز زدم فعلا تب نکرده تو یه برزخی هستم دیشب تا صبح نخوابیدم .
الآنم همش نگرانم خدایی نکرده تب نکنه
داروش رو ۴ ساعتی بده تب هم نکرد بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.