مامانا واکسن ۱۸ماهگی سنگین ؟تازه دخترم و زدم 😮‍💨

۷ پاسخ

من شنبه برای پسرم زدم خداروشکر خوب بود حتی از واکسن های قبلیش هم سبک تر بود بچه با بچه فرق می‌کنه انشالله برای شما سبک باشه

فرقه رو هر بچه اما هرجور فکر کنی همونجور پیش میاد
پیش خودت سخت نگیر
آلارم گوشی بذار، سرتایم استاشو بده
و بذار راه بره بازی کنه
شب هم زیاد براش لباس نپوش
تا یکم تب گرف با دستمال ولرم دور شکم و زیر بغل و گردنشو خنک کن کع تبش خدای ناکرده بالانره

بله ۱۸ماهگی سنگینه مرتب بهش تب بربده

چنتا س؟ از هر دو پا میزنن

برا پسر من خیلی راحت بود

یکمی درد داره تا بعدازظهر نمیتونه روپاش وایسته بی اشتها میشه فردا تا ظهر کم کم‌روپاش وایمیسته

نه جونم فقط یکم مراقبش باش
اگه رو پاش زدن یکم سخت می تونه راه بره و کمی تب می کنه

سوال های مرتبط