عالیه من ۳۷هفته ۴ روز زایمان کردم ۲۷۵۰ بود وزنش🥲
ولی خب طبیعی زایمان کردم وزنش مناسب بود برای زایمانم
فکر کنم عالی باشه😍 لیدی میل هم خوردید شما؟ تو ۳۰ هفته چقدر بود؟
مامانا تخم مرغ خیلی جوابه برای وزن دهی نه اجیل خوردم نه میوه ولی روزی دو سه تا نیمرو یا اپز میخوردم
چی میخورید عزیزم که وزنش ماشالله خوبه
ماشاالله از این بهتر نمیشه.چی میخوری که نی نی خوب وزن میگیره من دوهفته دیگه زایمان دارم اگه میشه راهنمایی کن
هنوزم وقت داری بیشتر تپلو بشه
عالیه تپل مپوله ای جان
آره عزیزم عالیه
عالیه من ۳۸هفتهو۵روز ۳۵۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.