۶ پاسخ

میگن ک بازم زدن

نیم ساعت پیش تو آسمون فارس یه پهباد mq9 اسقاطیلو زدن

ارومه

صبح باد بود

من از صب چیزی نشنیدم

شاید توهم زدم ولی حس کردم ی صدایی اومد 😐😕😅نمیدونم پدافند بود یا چی

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی