منم بچم ۶۱۰۰ هست الان و قطعا وزن شش ماهگیش از گل دختر شما کمترم هست..
دختر منم تو ۶ ماهگی ۷ کیلو بود اما گفت نرماله.
تپلی نیس اما کمم نیس
اصلا حرص وزن رو نخور هی کمو زیاد میشه. مهم قدشه که رو نمودار باشه
شیرخودت شاید براش کافی نیست . بنظرم با دکتر مشورت کن. شاید بخاطر رفلاکس باشه ک وزن نمیگیره.
بستگی به وزن تولدش داره عزیزم،سرلاک بهش بده،سوپ ماهیچهم خیلی خوب وزن میده
خوبه که
وزن تولد چقدر بود
حتما شیرت کافی نیس
شاید ژنتیک اینجوره
وزن تولدش چندبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.