۱۶ پاسخ

آره صدا سشوار یا لالایی می‌زارم.
کلا ی گوشی خرابه گذاشتم که بدون سیم‌کارت و امواج باشه مخصوصش گوشیهای خودتونو نزارید اگر گذاشتی حالت پرواز بژن

نه بچه های من توی سکوت باید بخوابن😂

من نه
خودم پیش پیش میکنم میخوابه😄

تا یکی دو روز پیش‌نمیذاشتم‌الانم‌فقط وقتایی مه بدقلقی میکنه خوابش میاد ولی نمیخابه در طول روز یکم میذارم بهش توجه میکنه میخاد صدارو‌گوش بده اروم‌میشه بعد قطش میکنم طبق‌روال‌همیشه میخابه

منم برا پناه بااااید میزاشتم تا بخوابه
خداکنه این یکی اینجوری نباشه تا ی مدت خودمم عادت کرده بودم🤦‍♀️😑

من تا دو سال و نیمگی دخترم میزاشتم

آره خیلی تاثیر داره میذارم رو حالت پرواز

بله

اره 🥲مغزم میترکه از صداش

من انجام میدم ی شبایی ک واقعا خستم و خودش هم اذیته

اره منم اینکارو میکنم اکثرن شبا

گوشی خودش مضره ن نمیزارم

آره منم میزارم

دیگه نمی‌زارم

تا 1 و نیم ماهگی آزه ولی خودم نمی‌دونم چرا استرسی شده بودم

بله من میزارم زود میخوابه

سوال های مرتبط