نه از 7هفته تازه شروع میشه
لزوما واجب نیست همه علائم هارو داشته باشین خیلیا علائم ندارن
بیشتر از هفته۹/۱٠ تهوع شروع میشه
من یک هفتست تهوع دارم از موقعی ک فهمیدم 🤢🤢🤢
از ۸هفته شروع شد برا من
من ندارم اصلا
ن بابا زوده. میگن بعد اینک قلبش تشکیل شد تهوع میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.